Holiday Inn SHENZHEN DONGHUA
Lage & Ort
Bewertung
Service | Sehr gut |
Zimmer | Gut |
Hotel | Gut |
Hotelinformationen
Frühester Check-in | 15:00 |
Spätester Check-out | 13:00 |
Hotelinformationen
Hotelausstattung
Zimmerausstattung
Serviceleistungen im Hotel
Stil und Atmosphäre des Hotels
Mit einem hellen Eingangsbereich begrüßt Sie dieses Hotel, das mit komfortablen Zimmern im klassischen Design überzeugt. Erholen Sie sich bei einer ruhigen Nacht in Ihrem gemütlichen Bett und freuen Sie sich auf den Genuss eines stärkenden Frühstücks am Morgen. Japanisches und chinesisches Mittag- und Abendessen wird in insgesamt 3 Restaurants serviert.
Besonderheiten des Hotels
Bis zu 2 Kinder unter 18 Jahren übernachten kostenlos, wenn sie im Zimmer der Eltern untergebracht werden. Kinder unter 13 Jahren werden kostenloses Frühstück sowie kostenlose Mahlzeiten von Kindermenü angeboten, wenn sie zusammen mit ihrer Familie essen.
Daten des Hotels
Hotel-Baujahr 1999, Letzte Gesamt-Renovierung 2012, Anzahl Etagen 28, Gesamtanzahl Zimmer 352, Anzahl Einzelzimmer 303, Anzahl Doppelzimmer 49, Anzahl Suiten (getrennte Räume) 72, Frühester Check-in 14:00, Spätester Check-out 12:00, Hotel, Stadthotel, Nichtraucherzimmer 297
Servicezeiten
Frühester Check-in:
15:00 Uhr
Spätester Check-out:
13:00 Uhr
Akzeptierte Zahlungsmittel
No. 2307 Donghua Park Nanhai Road, Nanshan District, 518054 Shenzhen - Nanshan

Unmittelbar an der Straße Binhai Avenue gelegen, werden Sie auf Ihr Hotel, das Holiday Inn Shenzhen Donghua, stoßen. Vom Flughafen Shenzhen aus ist es nach einer Fahrt von 20 Kilometern zu erreichen. Sollten Sie geschäftlich vor Ort sein, dann finden Sie das Kongresszentrum der Stadt binnen 15 Kilometern im zentralen Futian Distrikt.
- 13,54 km
- 17,84 km
Häufig gestellte Fragen zu Holiday Inn SHENZHEN DONGHUA
- Hoteleigener Parkplatz
- Diners Club
- Visa
- Eurocard/Mastercard
- American Express
- Japan Credit Bureau (JCB Int'l)
Bewertungen zu Holiday Inn SHENZHEN DONGHUA
- Freundlichkeit des Personals
-
7,7
- Servicebereitschaft
-
8,0
- Hotelatmosphäre / Flair
-
7,6
- Zimmerausstattung
-
7,8
- Sauberkeit im Hotel
-
8,1
- Badezimmer
-
7,8
- Zimmergröße
-
8,0
- Frühstücksleistung
-
8,5
- Restaurantleistung
-
7,7
- Preis-Leistungsverhältnis
-
7,7
- Schlafkomfort
-
7,9
Dear guest, Thank you for taking the time to provide feedback with regards to your recent stay at Holiday Inn Shenzhen Donghua. We are always happy to welcome back our most valuable and loyal guests. I note from your feedback that you were disappointed to our staff service quality and club floor access benefit due to your membership level. With the suggestion on staff, we will continue to training our staff accordingly.For the club floor benefit ,I would like to advise that for Holiday Inn brand club floor is not part of the benefits offered to IHG Rewards Club members. We do fully apply the benefits associated with the IHG Rewards Club program that can be found on your IHG App or our website. I hope this removes any confusion, and we very much look forward to welcoming you back to our hotel. Best Regards Tim Hooton General Manager
Dear guest, Thank you for taking the time to provide feedback with regards to your recent stay at Holiday Inn Shenzhen Donghua. We are always happy to welcome back our most valuable and loyal guests. I note from your feedback that you were disappointed to our staff service quality and club floor access benefit due to your membership level. With the suggestion on staff, we will continue to training our staff accordingly.For the club floor benefit ,I would like to advise that for Holiday Inn brand club floor is not part of the benefits offered to IHG Rewards Club members. We do fully apply the benefits associated with the IHG Rewards Club program that can be found on your IHG App or our website. I hope this removes any confusion, and we very much look forward to welcoming you back to our hotel. Best Regards Tim Hooton General Manager
尊敬的客人, 十分感谢您选择入住深圳东华假日酒店,很遗憾您近期的住宿体验未达到期望并对此深感抱歉。非常感谢您给予的评价,我们会与团队分享这些信息,了解事实真相,以便做出改进。我们诚挚期望欢迎您再次光临!为您奉上更好的服务! Sunny Luo Public Relations Officer
尊敬的客人,感谢您选择深圳东华假日酒店,酒店员工始终坚持为宾客带来热情细致的服务,并积极为您的出行给出独到的想法和建议,使您在商务出行中既能获享舒怡休憩,又能尽享自在休闲的欢乐时光。
很遗憾看到本次入住未能达到您的预期,作为优悦会白金卡会员,我们按照洲际酒店集团会员标准,很高兴为您提供包括抵店饮品、欢迎水果、房间升级、延迟退房、多重积分等优惠福利,希望能够给您带来便捷、舒适的旅途。再次感谢您的分享,期待您的再次光临。
Dear guest, Thank you for taking the time to provide feedback with regards to your recent stay at Holiday Inn Shenzhen Donghua.We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards.We will share your feedback with our staff and make the necessary changes.We will also make every effort to provide our guests a comfortable and satisfactory experience. Once again, we very much look forward to welcoming you back to our hotel.Thank you! Sincerely, Morris Tiedemann General Manager