Hotel Barcelo Milan
(lokale Übernachtungsabgaben können anfallen)
Lage & Ort
Bewertung
Service | Gut |
Zimmer | Gut |
Hotel | Gut |
Hotelinformationen
Frühester Check-in | 14:00 |
Spätester Check-out | 12:00 |
Hotelinformationen
Hotelausstattung
Zimmerausstattung
Serviceleistungen im Hotel
Stil und Atmosphäre des Hotels
Nach einer herzlichen Begrüßung durch das aufmerksame Personal des Barcelo Milano, betreten Sie Ihr modern und komfortabel möbliertes Zimmer, das stilvoll eingerichtet ist. Genießen Sie erholsame Stunden in der Bar, im Restaurant und im WELLNESS-Bereich (türkisches Bad, Whirlpool und Sauna)
Besonderheiten des Hotels
Der Wellnessbereich ist montags geschlossen. Geöffnet von Dienstag bis Sonntag 14 bis 21 Uhr. Personen, die das Spa nutzen, müssen mindestens 16 Jahre alt sein.
Daten des Hotels
Hotel-Baujahr 2011, Anzahl Etagen 22, Gesamtanzahl Zimmer 280, Anzahl Einzelzimmer 280, Anzahl Doppelzimmer 280, davon mit 2 getrennten Betten 154, davon mit einem Doppelbett 73, Anzahl Zimmer mit Klimaanlage 280, Hotel ganzjährig geöffnet, Rezeption 24 Stunden besetzt, Frühester Check-in 14:00, Spätester Check-out 12:00, Mehrsprachiges Personal - 24 Stunden, Hotel, Businesshotel, Tagungs- / Kongresshotel, Wellnesshotel, Nichtraucherzimmer 280
Servicezeiten
Rezeption:
00:00 bis 00:00 Uhr besetzt
Rezeption am Wochenende:
00:00 bis 00:00 Uhr besetzt
Frühester Check-in:
14:00 Uhr
Spätester Check-out:
12:00 Uhr
Akzeptierte Zahlungsmittel
Via Giorgio Stephenson 55, 20157 Mailand - MI

Eine strategisch günstige Lage in der Nähe der Autobahn A4 genießend, befindet sich dieses Hotel 5 Kilometer nordwestlich vom Messezentrum Fiera Milano und ist daher ein idealer Rückzugsort für Geschäfts- als auch Privatreisende. Das Stadtzentrum von Mailand kann innerhalb von 8 Kilometern erreicht werden und der Flughafen Malpensa nach 42 Kilometern.
- 7,55 km
- 0,0 km
- 30,0 km
Häufig gestellte Fragen zu Hotel Barcelo Milan
- Hoteleigener Parkplatz: Gebühr pro 24 Std. 15 EUR
- Welcome Drink
- Saunabenutzung
- WLAN im Zimmer
- Unter der Woche: 24 Stunden besetzt
- Am Wochenende: 24 Stunden besetzt
- Visa
- Eurocard/Mastercard
- American Express
Bewertungen zu Barcelo Milan
- Freundlichkeit des Personals
-
8,1
- Servicebereitschaft
-
7,5
- Hotelatmosphäre / Flair
-
7,9
- Zimmerausstattung
-
7,1
- Sauberkeit im Hotel
-
7,5
- Badezimmer
-
6,6
- Zimmergröße
-
8,3
- Frühstücksleistung
-
7,5
- Restaurantleistung
-
6,3
- Preis-Leistungsverhältnis
-
7,7
- Wellness
-
5,3
- Schlafkomfort
-
7,7
Dear User, We are very sorry to read your dissatisfaction to have not stayed in our hotel in this occasion, unfortunately we have faced a system error in which it were registered more reservation than our real capicty. We wish to have in the future the opportunity to welcome in our Barcelò Milan hotel, demonstrating our high standards of services. Sincere regards Pedro Cordòn General Manager
Dear User, Thank you for the time taken to share your opionion regarding your recent stay here at Barcelò Milan hotel, howerver we are sorry to read that we have not been able to satisfy your expectations in this occasion. We are glad to read that you appreciated our coffe, as we have the possibility to propose a pure italian style coffee or a more internation long one, due to the ability of our staff and the prime quality of our products.
However, we are sorry to read your disappointment for the waiting attended, due to the large occupancy of this period it is normal to live few moments of queue in whiich all of our collaborators offer total availability and professionality to satisfy all requests of our guests. I will discuss with our head of department regarding your feedback in order to discuss new proposal of improvements for future occasions. Thank you again for the time taken and for choosing us in this occasion, we wish to welcome you soon in the future in order to have a second opportunity to demonstrate our value of services. Kind regards Pedro Cordòn General Manager
Dear User, Thank you for the time taken to review your stay here at Barcelò Milan hotel, we appreciate you personal comments and we will take the opportuinity to improve those areas in which we didn't meet your impression. Thank you for the wonderful description of the room we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious rooms and we are really happy to know you liked yours so much.
On the other hand we are sorry to read you uncomfortability with our restaurant, as yuou mentioned all our areas are structured in open space style and we do not have bareers separating area, which creates a fantastic atmosphere thanks to our colours and spaces. However, I will discuss about your point with my collaborators in order to study new opportunities that might overcame similar issues in the future. Thank you for the time taken to review your experience with us, we wish to have a second opportunity to welcome you in the future. Sincere regards Pedro Cordòn General Manger
Dear User, Thank you for the time taken to review your recent stay here at Barcelò Milan hotel. We are surprised to read your disappointment for not having been able to use our Sauna, it has been closed since the beginning of November and we are surprised to read that you have not been informed in your reservation. Thank you for choosing us in this occasion, we will look forward to welcome you soon in the future. Kind regards Pedro Cordòn General Manager