Savoy Hotel Rotterdam
(lokale Übernachtungsabgaben können anfallen)
Lage & Ort
Bewertung
Service | Exzellent |
Zimmer | Sehr gut |
Hotel | Sehr gut |
Hotelinformationen
Frühester Check-in | 16:00 |
Spätester Check-out | 13:00 |
06:30–12 Uhr
Hotelinformationen
Hotelausstattung
Zimmerausstattung
Serviceleistungen im Hotel
Stil und Atmosphäre des Hotels
Im Savoy Hotel Rotterdam stehen den Gästen geräumige und komfortable Zimmer mit vielen modernen Annehmlichkeiten zur Verfügung. Die Zimmer sind mit Nespresso, Teezubehör, Kühlschrank, (Laptop-) Safe, Kissenauswahl, Klimaanlage und einem geräumigen Badezimmer mit begehbarer Dusche und Haartrockner ausgestattet. Ein köstliches Frühstücksbuffet sorgt für einen angenehmen Start in den Tag und die Bar oder der Loungebereich sind der ideale Ort, um abends zu entspannen. Wir bieten einen schnellen Check-in-Service, sodass Sie sich schnell und einfach selbst einchecken können. Natürlich sind unsere Gastgeber nur einen Katzensprung entfernt, falls Sie Hilfe benötigen.
Besonderheiten des Hotels
Hotel Savoy Rotterdam is located in the City Centre of Rotterdam. Many famous attractions are within reach, such as the Spido Harbour Tour, Euromast, Museum Boijmans Van Beuningen and the famous Markthal, for a fresh food market, shops and restaurants. The hotel has free Wi-Fi and a lounge bar to relax. Furthermore, the hotel is easy to access by car, train, tram and the typical Rotterdam water taxi. Public Parking is available in front of the hotel on the street or at the parking garage for €18,50 per 24 hours.
Daten des Hotels
Hotel-Baujahr 1960, Letzte Gesamt-Renovierung 2019, Anzahl Etagen 7, Gesamtanzahl Zimmer 95, Anzahl Einzelzimmer 0, Anzahl Doppelzimmer 95, davon mit 2 getrennten Betten 16, davon mit einem Doppelbett 79, Anzahl Zimmer mit Klimaanlage 95, Hotel ganzjährig geöffnet, Rezeption 24 Stunden besetzt, Frühester Check-in 15:00, Spätester Check-out 12:00, Mehrsprachiges Personal - 24 Stunden, Hotel, Stadthotel, Businesshotel, Messehotel, Tagungs- / Kongresshotel, Ferienhotel, Nichtraucherhotel, Schwulen- und Lesbenfreundliches Hotel, Nichtraucherzimmer 95, Anzahl Babybetten 2
Servicezeiten
Rezeption:
01:00 bis 01:00 Uhr besetzt
Rezeption am Wochenende:
01:00 bis 01:00 Uhr besetzt
Frühester Check-in:
16:00 Uhr
Spätester Check-out:
13:00 Uhr
Akzeptierte Zahlungsmittel
Hoogstraat 81, 3011 PJ Rotterdam -

Das Savoy Hotel Rotterdam befindet sich im Stadtzentrum von Rotterdam. Viele berühmte Sehenswürdigkeiten wie die Spido Harbour Tour, der Euromast, das Museum Boijmans Van Beuningen und das berühmte Markthal mit einem Markt für frische Lebensmittel, Geschäften und Restaurants liegen in unmittelbarer Nähe. Das Hotel verfügt über kostenfreies WLAN, einen Minimarkt und eine Loungebar zum Entspannen. Darüber hinaus ist das Hotel mit dem Auto, dem Zug, der Straßenbahn und dem typischen Rotterdamer Wassertaxi leicht zu erreichen. Öffentliche Parkplätze stehen vor dem Hotel auf der Straße oder im Parkhaus für € 18,50 pro 24 Stunden zur Verfügung.
- 1,26 km
- 25,0 km
- 46,8 km
Häufig gestellte Fragen zu Savoy Hotel Rotterdam
- Hoteleigener Parkplatz: Gebühr pro 24 Std. 18,50 EUR
- WLAN im Zimmer
- Unter der Woche: 24 Stunden besetzt
- Am Wochenende: 24 Stunden besetzt
- Diners Club
- Visa
- Eurocard/Mastercard
- American Express
- Japan Credit Bureau (JCB Int'l)
Bewertungen zu Savoy Hotel Rotterdam
- Freundlichkeit des Personals
-
9,3
- Servicebereitschaft
-
9,1
- Hotelatmosphäre / Flair
-
8,4
- Zimmerausstattung
-
8,1
- Sauberkeit im Hotel
-
8,4
- Badezimmer
-
8,6
- Zimmergröße
-
7,8
- Frühstücksleistung
-
7,6
- Restaurantleistung
-
5,7
- Preis-Leistungsverhältnis
-
8,4
- Schlafkomfort
-
8,4
Dear Heidenreich, Thank you for your review. We are glad to read you have enjoyed your stay in our hotel. Our technical service has fixed the damage in the room, I am sorry this was in your room during your stay. Hopefully we will see you again in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Rezeption hat uns Zimmerwechsel angeboten wollten aber auf dem gleichen Stock wie das Zimmer unserer Tochter bleiben (nebenan)
Dear Flesch, Thank you for your lovely review. We are glad to read you have enjoyed your stay in our hotel. I wil make sure to pass on your compliments about the staff, they will love to hear this!. Hopefully we will see you again in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Weber, Thank you for your great review. It brings us such joy to know that you have fully enjoyed your stay in our hotel. I will pass on the compliments to our staff, they will love to hear it! We hope to welcome you back soon in Savoy Hotel Rotterdam! With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr/Mrs, Thank you for your review. We are glad to read you have enjoyed your stay in our hotel. My apologies that the room was not properly cleaned when you checked in. We will definitely discuss this with our Housekeeping supervisor. Hopefully we will see you again in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr/Mrs, Thank you for your review and your compliments about the staff. We are happy to read that you have enjoyed your stay. Hopefully we will see you again in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr/Mrs, Thank you for your review. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. Looking forward to see you again in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr/Mrs, Thank you for your review. We are glad you have enjoyed your stay. The location of the hotel is indeed very good with the ‘Markethal’ and the ‘Blaak’ trainstation on walking distance. Hopefully we will see you another time in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr/Mrs Sonnen, Thank you for your amazing review. I'm glad to read you've enjoyed your stay with us. Your kind words mean a lot to us and I will definitely share them with my colleagues. Looking for to your next visit in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr/Mrs, Thank you for your review and your compliments about the staff. We are glad to read you have enjoyed the beautiful city of Rotterdam. We sincerely apologize that the breakfast did not match your expectations, please know that you can always ask our host/hostess team to make something else for you. We want to do everything to give you the maximum hospitality! Hopefully we will see you again in Savoy Hotel Rotterdam. With warm regards, Nicoline Montanus General Manager
Dear Mr Bausch, Thank you so much for your stay at Savoy hotel Rotterdam! I'm glad to read you've enjoyed your stay with us. Hopefully we get to welcome you again soon! Best regards, Nicoline Montanus